Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Ήρθε ο Μάιος ήρθαν τα "Βάγια"(φορολογικές δηλώσεις), ήρθε η εποχή που τρών' τα ..."Ψάρια"



Ήρθε ο Μάης ήρθαν και οι λυπητερές!!! Αναφέρομαι στις φορολογικές δηλώσεις φυσικά και στα μεγάλα ποσά που θα κληθεί πάλι ο Έλληνας μισθωτός πολίτης να πληρώσει. διότι εδώ που τα λέμε μόνο οι χαμηλόμισθοι πληρώνουν τα σπασμένα και οι υψηλόμισθοι δηλώνουν εισοδήματα χαμηλότερα από τα δικά μας.

Φόροι από εδώ φόροι από κει έχουμε τρελαθεί να πληρώνουμε φόρους και αναρωτιόμαστε που πάνε αυτά τα χρήματα… πιστεύω οι περισσότεροι από μας ότι ξέρουμε που πηγαίνουν. Τα έργα πλέον τα έχω βγάλει από το μυαλό μου γιατί καθημερινά ζούμε την αγανάκτησή μας από τις ελλείψεις της πόλης και της Ελλάδας γενικότερα.

Που να αναφερθώ στους υπέροχους δρόμους; Που εκτός από τον διεθνή που είναι όλο μπαλώματα (από Θήβα προς Αθήνα είναι όλο σκαμπανεβάσματα , συνέχεια μου κολλούσε το cd) και μέσα στην πόλη υπάρχουν προβλήματα, εγώ ζω στην επαρχία και επίσης οι δρόμοι είναι όλο μπαλώματα και σκαμπανεβάσματα. Θυμάμαι το περιστατικό με το μηχανάκι που πέρασα πάνω από μία λακκούβα δίπλα από ένα φρεάτιο και το μπαουλάκι που είχα πίσω ξεκόλλησε και έφυγε στο δρόμο. Πάλι καλά που δεν προκάλεσα κανένα ατύχημα!! Επίσης προσπαθούμε να φτιάξουμε τον περιφερειακό μας δρόμο ο οποίος είναι πολύ εξυπηρετικός και αυτός που είχε αναλάβει το έργο την κοπάνησε…

Να αναφερθώ στα ανύπαρκτα πεζοδρόμια; Όλα πλέον είναι γεμάτα αυτοκίνητα κάποια είναι πολύ μικρά και κάποια άλλα έχουν λακκούβες και θα πέσουμε καμιά φορά μέσα…

Τελικά τι πληρώνω; Και απαντώ ευθύς αμέσως. Αυτό που πληρώνω είναι τους 300 της βουλής, τις πολυτέλειες τους, τις δεξιώσεις τους, τα ακριβά δώρα τους, τα σπίτια τους , τα αυτοκίνητα τους, το λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου, τα ταξίδια τους, τα πάρτυ των συζύγων αυτών, τα meeting και πολλά άλλα.

Δεν μπορώ έχω αγανακτήσει. Κάθε μέρα που διαβάζω εφημερίδα όλο για σκάνδαλα μιλάει. Σκάνδαλο για 10 εκατομμύρια €, σκάνδαλο για 20 εκατομμύρια €, σκάνδαλο με πολιτικούς, με υιούς αυτών, σκάνδαλο με βίλλες, αυθαίρετα, σκάνδαλο με εταιρίες, με DVD όλο σκάνδαλα. Και αναρωτιέμαι αν υπάρχει το ποσό των 10 εκατομμυρίων €. Εγώ το 1/10 να είχα θα ήμουν ευχαριστημένος. Τι να τα κάνω 10 εκατομμύρια € να πάρω 10 αυτοκίνητα, 15 σπίτια και κανένα καραβάκι; Φτάνουν και περισσεύουν. Αυτό που με εκπλήσσει είναι ότι για κάποιους αυτά τα χρήματα είναι λίγα και συνεχίζουν να μπλέκουν σε σκάνδαλα…

Εγώ αν μπορούσα να θεωρήσω τον εαυτό μου συνταγματολόγο θα καταργούσα τις υποχρεωτικές εισφορές γιατί όποια κυβέρνηση και να βγει ξέρω που θα πάνε αυτά τα χρήματα… ακούγεται αυστηρό αυτό που λέω αλλά πιστέψτε με ότι αν ένιωθα ότι γλυκαίνομαι και ότι νιώθω καλύτερα από τα έργα που γίνονται δίπλα μου τότε χαλάλι!! Δεν γλυκαίνομαι όμως…με τίποτα. Αντίθετα πικραίνομαι, να πληρώνω κάτι που δεν υπάρχει και στην τελική να βλέπω κάποιους που δεν έχουν δουλέψει καθόλου στη ζωή τους να πλουτίζουν και εγώ που έχω ένα πτυχίο και ένα μεταπτυχιακό να μην μπορώ να βρω μια αξιοπρεπή εργασία…(αυτό είναι άλλο ζήτημα).

Για άλλη μια χρονιά τα χρήματα που έκανα οικονομία να πάρω κι εγώ ένα καινούργιο αμάξι δεν φτάνουν! Πάντα υπάρχουν έξοδα και υποχρεώσεις που αν δεν τις καλύψεις έχεις πρόβλημα!!

Ευτυχώς που δεν έχω χάσει ακόμα το κέφι μου γιατί και με τα λίγα που έχω μπορώ και ζω με αξιοπρέπεια και πολλές φορές να περνάω με την παρέα μου στιγμές που θα ζήλευαν ακόμη και αυτοί που ταΐζουμε και είναι μέσα στη χλιδή…!

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ. ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ «ΑΥΤΟΙ» ΑΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: