Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Ιδιωτικά Νοσοκομεία της κακιάς ώρας!


Όποιος θέλει να πάει σε νοσοκομείο για να εξεταστεί για σοβαρό πρόβλημα την έβαψε. Τι γίνεται όμως όταν η κατάσταση επείγει και πρέπει να γίνει κάτι άμεσα? Το χαρτάκι με τον αριθμό 350 δεν μας ικανοποιεί! Άρα η λύση είναι τα ιδιωτικά νοσοκομεία!! Λοιπόν έχουμε και λέμε ότι τους γιατρούς τους πληρώνουμε επί τόπου! Κάθε εξέταση είναι πανάκριβη και κοστίζει γύρω στα 400€. Αν τύχει να παραμείνεις τότε θα πρέπει να πληρώσεις και 150 τουλάχιστον για διαμονή μέσα στο ιδιωτικό νοσοκομείο. Μια χαρά! Αυτή είναι η δωρεάν υγεία!
Λέμε τώρα ότι πληρώσαμε περι τα 1000€ για να κάνουμε μερικές εξετάσεις. Οι εντυπώσεις δεν ήταν καλές. Οι εξετάσεις καθυστερούσαν με αποτέλεσμα να χρειαστεί και άλλες μέρες να καθίσεις μέσα που σημαίνει ότι συνεχίζεις να πληρώνεις. Οι γιατροί λένε ότι είναι διαπρεπείς και πολύ καλοί εκεί. Μετά από έρευνα ανακάλυψα και μέτριους έως άθλιους ότι χειρουργούν εκεί. Τέλεια!
Το προσωπικό?? Δεν πολύ ενδιαφέρεται να βοηθήσει και κυρίως οι νοσηλεύτριες! Δυστυχώς αυτό το επάγγελμα είναι δύσκολο και απαιτεί δυνατούς χαρακτήρες. Από τη στιγμή όμως που κάποιος το επιλέγει οφείλει να τηρήσει κάποιους τρόπους συμπεριφοράς και κατ’ αρχήν να μην είναι αγενής με την μεγάλη ηλικία! Το φαγητό ήταν ελάχιστο. Δεν σε ταΐζουν μπορεί λόγω εξετάσεων. Όταν τις κάνεις τι γίνεται?? Νηστικοί? Πιθανόν να κάνω λάθος…
Αφού πέρασαν 4 ημέρες χωρίς να ληφθούν οι εξετάσεις μας είπαν ότι θα σας στείλουμε τα αποτελέσματα στο σπίτι σας! Ωραία τόσες μέρες μέσα και πλήρωνα για να μου πείτε ότι θα μου τα στείλετε σπίτι μου. Ας υποθέσουμε ότι δεν κατάγομαι από μεγαλούπολη και ταξίδεψα πολλά χιλιόμετρα για να εισαχθώ σε αυτό το περίφημο κέντρο.
Οι μέρες περνούν και οι εξετάσεις ακόμα στα χέρια μου. Παίρνω τηλέφωνο για να μάθω τι γίνεται και μου λένε ότι τα έχουν στείλει με ταχυδρομείο. Ρε παιδιά για τόσα χρήματα το ταχυδρομείο βρίκατε να κάνετε αυτή την αποστολή? Ο άνθρωπος μπορεί να πεθαίνει. Τι θα γίνει? Αν χαθούν? Σίγουρα δεν έχουν ευθύνη! Νομίζω για τα χρήματα που παίρνουν αξίζω μια καλύτερη αντιμετώπιση!
Έτσι όπως είναι τα πράγματα μου φαίνεται είναι προτιμότερο να περιμένω…όχι την σειρά μου στα δημόσια νοσοκομεία…

(το πιο πάνω γεγονός δεν συμβαίνει σε μένα προσωπικά αλλά σε έναν άνθρωπο που τον αγαπώ πολύ και με στηρίζει συνεχώς!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: