Ο,τι και να πει κανείς γι' αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο. Απλώς κοιτάξτε την τιμή του και συγκρίνετε τη με αυτή του δεύτερου ακριβότερου αυτοκινήτου στον κόσμο. Είναι σχεδόν διπλάσια! Ekτos από την απίστευτα ακριβή τιμή του όμως, αυτό το σύγχρονο θαύμα της αυτοκίνησης έχει και μερικέs ακόμη πρωτιές: είναι το αυτοκίνητο παραγωγής με την καλύτερη επίδοση στα 0-
2. Pagani Zonda C12 F
(χωρίς τους φόρους 440.000 ευρώ)
Μόλις 25 τέτοια αυτοκίνητα κατασκευάζονται κάθε χρόνο. Ο σκελετός του Zonda C12 F αποτελείται κυρίως από ανθρακονήματα και η οροφή του ζυγίζει μόλις πέντε κιλά (!) και είναι αποσπώμενη. Το ιταλικό supercar έχει κινητήρα V12, τηβ Mercedes-Benz. Η χωρητικότητα του είναι 7,3 It και η μέγιστη απόδοση του αγγίζει tous 683 PS. Η μέγιστη ροπή φθάνει τα 108 kgm. Για τα 0-
3. SSC Ultimate Aero
(χωρίς τους φόρους 430.000 ευρώ)
Ανεπίσημα, αυτό είναι σήμερα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Το μοντέλο που σχεδίαζε επί επτά χρόνια η αμερικανική εταιρεία Shelby Super Cars (SSC) έχει επιτύχει τελική ταχύτητα
4. LeBlanc Mirabeau
(χωρίς τους φόρους 410.000 ευρώ)
To πιο απίστευτο χαρακτηριστικό αυτού του μοντέλου είναι ότι έχει άδεια για να κινείται σε δημόσιους δρόμους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της ελβετικής εταιρείας Wysstec gmbh, το οποίο κυκλοφορεί με τα σήματα ms LeBlanc. Κατασκευάστηκε βάσει των προδιαγραφών της FIA για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans και διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,7 It με μέγιστη ισχύ πάνω από 700 ίππους. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα
5. Saleen S7 Twin Turbo
(χωρίς τους φόρους 360.000 ευρώ)
Ετούτο το αυτοκίνητο μας έρχεται από tis ΗΠΑ και είναι το πρώτο εξωτικό supercar που δημιουργήθηκε στην Αμερική. Αρχικά παρουσιάστηκε με ατμοσφαιρικό κινητήρα 550 ίππων. Αργότερα όμως οι κατασκευαστές διαπίστωσαν ότι δεν ήταν αρκετά γρήγορο για ns καθημερινές διαδρομές μέχρι το κοντινότερο mall, οπότε αποφάσισαν να τοποθετήσουν V8 κινητήρα 8,0 It με διπλό turbo, o οποίος αποδίδει 750 ίππους. Για τα 0-
6. KοenigseggCCX
(χωρίς τους φόρους 345.000 ευρώ)
Μην σας παραπλανεί το όνομα-γλωσσοδέτης ms σουηδικής εταιρεία$. Γιατί, αν δείτε ποτέ το Koenigsegg CCXva κινείται κοντά στην τελική του ταχύτητα, θα Ξεχάσετε και το δικό σαβ όνομα! Πρόκειται για το αυτοκίνητο που κάποτε είχε τον τίτλο του ταχύτερου σε όλο τον κόσμο, σπάζοντας τη 12ετή κυριαρχία της McLaren F1 (τελική
7. Mercedes-Benz SLR McLaren
(χωρίς τους φόρους 320.000 ευρώ)
Η είδηση του τερματισμού της παραγωγής της SLR το 2009 έσκασε σαν βόμβα στις τάξεις των βαθύπλουτων δισεκατομμυριούχων! Αν επιθυμείτε να αποκτήσετε το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Mercedee-Benz και της McLaren, καλύτερα να το κάνετε μέχρι το τέλος του 2008 γιατί μετά θα τη θέλετε και δεν θα τη βρίσκετε (εγώ σας προειδοποίησα). Το γερμανικό μοντέλο, το οποίο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της McLaren στη Μ. Βρετανία, διαθέτει V8 κινητήρα 5,5 It με μέγιστη ισχύ 617 PS και ροπή 79,3 kgm. Κάνει τα 0-
8. Porsche Carrera GT
(χωρίς τους φόρους 300.000 ευρώ)
Η Carrera GT είναι το φθηνότερο από τα πανάκριβα σπορ eupercars που μπορείτε να αγοράσετε (πάντα πρέπει να κοιτάμε την αισιόδοξη πλευρά)! Αν για κάποιον λόγο θέλετε να αποφύγετε την αγορά αυτού του αυτοκινήτου, μπορείτε να προ-φασιστείτε ότι το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, το οποίο βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι, δεν σας φαίνεται ιδιαίτερα βολικό. Αλλά πάλι, ποιος θα έλεγε όχι στην κορυφαία Poreche παραγωγής όλων των εποχών; Το αυτοκίνητο με τον V10 κινητήρα των 5,7 It και των 612 ίππων, που κάνει τα 0-
9. Maybach 62
(χωρίς τους φόρους 300.000 ευρώ)
Αν έχοντας φτάσει μέχρι αυτό το σημείο πιστέψατε ότι η 57 S είναι η ακριβότερη Maybach που υπάρχει, κάνετε λάθος. Η Maybach 62 είναι το... λιγότερο προσιτό μοντέλο στην γκάμα της θυγατρικής της Mercedee-Benz. Τι παραπάνω προσφέρει από την 57 S; Πιο πλούσιο εξοπλισμό, όπως το εξελιγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με σύστημα πλοήγησης που ελέγχεται από τα πίσω καθίσματα, δύο οθόνες LCD με Ξεχωριστούς δέκτες πίσω, πόρτες που κλείνουν αυτόματα κ.ά.
10. Maybach 57 S
(χωρίς τους φόρους 260.000 ευρώ)
To «S» σημαίνει epecial, όχι eport. Ενδεικτικό της... σπέσιαλ περιποίησης που απολαμβάνει ο επιβάτης σε αυτό το αυτοκίνητο. Και όταν λέμε επιβάτης, δεν εννοούμε τον οδηγό σοφέρ, αλλά αυτόν ή αυτοΰς που βρίσκονται στο πίσω κάθισμα. Εκεί υπάρχει μεγάλη οθόνη, μίνι μπαρ, αρκετός χώρος για να απλώσεις τα πόδια σου κ.ά. Και αν νυστάζεις, τα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα που μετατρέπονται σε Ξάπλώστρες και έχουν λειτουργία μασάζ, θα σε κάνουν να νιώσεις σαν να βρίσκεσαι στο σπίτι σου. Για την ιστορία, ο κινητήρας της Maybach 57 S είναι ένας V12 6,0 It που αποδίδει 604 ίππους και έχει ροπή 101,9 kgm.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου