Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΒΟΛΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ



Ήθελα να αναφέρω οτι είναι αίσχος να βάζουν συνέχεια διόδια στις εθνικές οδούς. ως πότε θα πληρώνουμε τα αυθαίρετα και τις βίλλες αυτών που μας κυβερνούν? Για τι μην μου πει κανείς οτι τα χρήματα αυτά προορίζονται για έργα... Συγκεκριμένα στην εθνική όδό βόλου λάρισας έχουν βαλει διόδια και απο τις δυο πλευρές. κάποτε πλήρωνες 2 ευρώ μόνο στη διαδρομή απο λάρισα για βόλο...τώρα πληρώνεις 5 ευρώ. εγώ καθημέρινά πηγαίνω λάρισα γιατί είμαι υποχρεωμένος να τα πληρώσω? έγινε καποιο έργο? έγινε καποια σήραγγα ή καποιο τούνελ και δεν το είδα??? το μόνο που λείπει έιναι να βαλουν και διόδια στην παλία εθνική οδό βόλου λάρισας να ησυχάσουμε. !!

Για να πας θεσσαλονίκη ?? άλλο πρόβλημα. γέμισε διόδια ο δρόμος. προπληρώνουμε μου φαίνεται τα έργα για να τα δούμε μετά απο 50 χρόνια κι άν θα τα δούμε... αυτό το τούνελ στα τέμπη αμαν!! απο μικρός το θυμάμαι! τώρα που είμαι στα γεράματα ακόμα το ίδιο.. τι πληρώνω δεν μπορώ να καταλάβω...


Ο μαλιακός??? αλλό ζήτημα κι αυτό. φτιάξανε 5 χιλιόμετρα και κάνανε πάρτυ..! χαλασμός!έχουν ακόμα 90 χλμ και κάποιοι ισχυρίζονται οτι κάνουν έργα. Φαινόμαστε για τόσο ηλίθιοι ρε παιδιά??


Πρέπει καποια στιμγή να σταματήσει αυτή η κοροιδία!!!


Αντε σε 250 χρόνια ελπίζω να ζω για να τα χαρω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: